Voor wie is rePricer geschikt?
Het liefst zouden we natuurlijk 'voor iedereen!' roepen, maar als we eerlijk zijn moeten we toch vertellen dat dit simpelweg niet het geval is. Welke aanbieders goed kunnen groeien met rePricer zijn bijvoorbeeld;
- Verkopers die zich richten op een specifieke artikelgroep
- Verkopers die tijd en moeite steken in productfoto's en teksten
- Verkopers met eigen voorraad
- Verkopers die een late cutoff hanteren
Voor wie is repricing niet geschikt?
- Je bent dropshipper en hebt al 10+ concurrenten op Bol
Wij hebben geen magische koppeling met Bol die ervoor zorgt dat je met een (veel) hogere prijs toch het koopblok krijgt. Uit ervaring kunnen we vertellen dat dropshippers over het algemeen te maken hebben met marges van enkele dubbeltjes. En ja, als je maar genoeg (lees: honderden per dag) orders hebt dan kan het prima zijn, maar veruit het grootste deel van de dropshipping klanten die zich bij ons aanmeldt, zien we binnen een half jaar vertrekken.
- Je doet het 'voor de lol' erbij
Verkopen op Bol is een vak apart, je zult er bovenop moeten zitten om je klanten tevreden te houden, voorraad op peil te houden en goede beoordelingen te krijgen.
-
Inzicht
-
Meer
-
Nieuws